Gamla och nya bekantskaper. Plus minnesluckor.

15:53
Herre gud, gårdagen var bara .. skadad!
Jag och Annica skulle hem till Matte för å festa med honom och Alle, men när vi väl kom dit hade inte Matte kommit hem än. Vi försökte leta upp hans klägenhet på jacobpers, men det var lättare sagt än gjort. Till slut tyckte Annica att vi skulle sätta oss i trappen i postahusen istället, så vi gick dit och upptäckte då att det var DÄR Matte bodde. Så bra då.
Till slut kom han, med våra öl och sådär också så vi gick upp. Några minuter senare kom Alle och sen två tjejer jag inte träffat innan - Sara och Jannika. Vi drack öl, vin och drog shots till fördärv. Vi hade tänkt sticka till Slagthuset, och av nån anledning gick Annica och Alle i förväg. Vi stannade och röjde. Jag borde ha slutat dricka vid det laget, men det gjorde jag inte. Vi sjöng, dansade och var allmänt ... aspackade .. Plötsligt fick Sara tag i Mattes tårgas, så vi blev tvungna att utrymma lägenheten. Jag har inget hum om när detta var, men jag minns att det hände.
Jag och Matte lyckades dessutom lösa en gammal sak från .. sommarlovet mellan sexan och sjuan tror jag det var .. x) Bättre sent än aldrig.
Till slut drog vi iaf också till slagthuset. Vi träffade Alle på sockerbitstorget, Annica hade åkt hem. Tog en taxi in, men Alle fick inte plats i den. Jag hade glömt min mobil hos Matte och var lite orolig över det. Vi kom in på slagt, men vi gjorde nog inget och jag minns inte så mycket heller, mer än att jag försökte leta efter Konstantin. Vi gick till BK, men det minns jag nästan inte alls, faktiskt ... Sen tog jag och Matte en taxi hem och jag sov hos honom.
Vaknade med världens skallebank och ont i nacken, jag var inte ens i närheten av att vara en halv människa. Vi tittade på Walk the Line (mest Matte, jag mådde för illa för att orka) och inte förrän klockan var två ungefär kände jag att jag var tillräckligt okej för att gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0