Fredagsmys med mitt livs kärlek.

15:10
Igår var en rätt bra dag på det stora hela.
Jag hade tänkt lina Baghira idag, men hon var helt bockig och glad och eftersom hon stod igår så ville jag inte utmana ödet. Efter en stund promenad i solen blev hon helspattig och jag tog in henne i ridhuset ett par minuter - sen gick vi ut igen. Satte mej på en trädgårdsstol och stod brevid och käkade jord som hon sen klinade ner mej med. Hon fyller mej med så oändligt mycket kärlek! <3

Ikväll är det KB som gäller iaf, och förfest hos Malmiz.Helt suveränt, om jag bara kunde få tag i nåt att dricka. Det blir så dyrt annars. Som vanligt vet jag inte vad jag ska ha på mej.

Har köpt mej ett gh3 nu också, så nu ska det spelas!


image5
Jag vet inte hur jag med ord ska beskriva hur mycket du betyder för mej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0