En helt ny smak ifrån vaniljhimlen.

14:20

Kristina hämtade mej vid lite över tio och så åkte vi upp till stallet och skrittade ut en runda på gamlingarna tillsammans med Therese och Wessie. Pratade om den kommande julshowen (ja, det ska börjas i tid) och att jag Therese vill införa snickarbyxor igen.Kalasbyxor och gummistövlar hade inte heller varit fel. Mockade till Hibbe sen och fikade. Dubbelvikt Billys pizza i mackjärn is the shit!
Sen hade självmordskomittén årsmöte! Jag gick in i lilla ridhuset med Baghira för att promenera lite, men jag orkade inte så jag satte mej på ett block. Jimmy skrev på väggarna och efter ett tag bad jag honom att gå in och hämta mitt träns och min hjälm så jag kunde sitta lite på henne istället. Tränsade och satt upp, så fick hon lulla runt lite som hon ville. Hon gick och välte block och suddade ut Jimmys text på väggen. En gång fick hon ett litet ryck och stampade fram så som hon gör ibland när hon tycker att hon är bara litelagom busig, men annars var hon lugn och snäll. Hon var så himla mysig att sitta på nu när hon har blivit tjock som en tunna, jag ville aldrig sitta av. Kärlejk till dockhästen <3

Jag ska sticka till min terapeut om en stund. Var hos läkaren i tisdags och fick mediciner igen, en ganska låg dos som bara ska lyfta och stabilisera mej lite så att jag orkar med dagarna lite mer än bara med nöd och näppe, så jag ska hämta ut dem tillsammans med mina p-piller idag. Sen ska familjen äta på Mando och efter det sticker jag hem till Jeanette där det kommer att bakas paj och så ska jag sätta i hennes löshår. Imorgon är det KB som gäller och planen är som följer:
Förfest hos Jeanette med vin och Guitar Hero, vid tio drar vi ner och bowlar och sen in till KB.

Btw så har jag klibbat min svarta gitarr nu, och den är snyggare än något annat! <3

Jag mår lite bättre these days.

15:05
Jag borde städa men jag vill inte.
Nu ska jag cykla iväg på mina ärenden.

20:22
Apoteket försökte blåsa mej på 300 spänn! Tur att man är på allerten - de skrev nämligen in att jag skulle betala för mina p-piller när de egentilgen är gratis. Så jag skulle bara betala för sertralinen, och de går bara på 55,50 svenska riksdaler. Hehehe, mej lurar man inte! 
Efter att jag överlistat de lömska apotekarna cyklade jag hem till Jeanette för att passa Robin en stund. Jag spelade guitar hero 3, satte 100% på Killerslåten When You Were Young på medium och kändemej ganska cool över det. Dessutom tittade jag och Robin lite på Lloyd i rymden. När Jeanette kom tillbaka cyklade jag hem och åkte till Mando tillsammans med familjen. Jag och Paato käkade plankstek och friterad camenbert.  Gottigt. Massvis. Fick sms av Jeanette om att vi kan sätta i håret imorrn istället, så nu blev jag ensammast i världen. Inte för att jag orkar göra något åt det. Jag har ju min nyklibbade älsklingsgura. Å andra sidan kändes det så oerhört nördigt att skriva det att jag nog bör avlivas eller något i den stilen.

Now playing: Poison - Talk Dirty To Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0