Du och jag tittar nog i olika speglar - för jag kan inte se vad du menar.

12:04
Är totalt förstörd. Grät halva kvlllen igår, tills jag till slut tyckte att det kanske skulle vara en bra idé att titta på Väckelsemöte (med Jonas Gardell). Dock somnade jag efter tjugo minuter och då var klockan typ åtta.

Kristina ringde nyss och undrade om jag kunde spola ben på Kitty och när hon frågade hur läget var kom tårarna som en jävra syndaflod igen och när jag berättade blev hon sådär jättearg så det nästan började ryka ur öronen på henne.

Nu ska jag iaf till läkaren om en vecka, så får jag väl hoppas att det kan bli bättre med andra mediciner. Jag orkar verkligen inte ha det såhär längre.

19:19 <   
Annika: "Jag som hade sett fram emot att en glad Mia skulle komma och rida Larina idag"
Det finns inte så mycket 'glad Mia' kvar längre.. men det ska ändras på.

Baghira kände nog stämningen, för hon gick stillsamt brevid mej, med huvudet så nära min arm det bara gick. Jag älskar att hon förstår.
Larina gick sådär, fick henne att släppa för skänklarna men nacken släppte inte. Var väl nöjd i vilket fall..
Ska hem till Jeanette och ha Wii-terapi.

Kommentarer
Postat av: LITO

jag önskar jag kudne göra s mkt ....

2008-02-11 @ 21:13:46
Postat av: C

Tråkigt att du verkar må dåligt.. Måste bara påpeka att jag tyckte om din rubrik.. Bra skit!
Ryck upp dig nu :)

2008-02-11 @ 22:58:21
URL: http://catarinabjeren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0