Down on my bended knees I'd break the back of love for you.

11:39
Förfest hemma hos Jeanette igår. Romåcola, jägershot och vin. Bra musik och lite singstar. Gick ner till bowlingen vid tio och jag var totalt värdelös. Träffade Linda som går på min skola, lite otippat. Jag hade ont i ryggen, men när jag efter flera missar faktiskt slog en spärr så kastade jag mej ner i slide på knä, så skuldrorna gick ner i golvet, och reste mej sen utan att ta hjälp me händerna. Tyckte det var så coolt att jag var tvungen att göra det igen, så ja .. Idag mår ryggen inte så bra.
Efter bowlingen drog vi in till KB, men det var inget riktigt drag där. Vi funderade på att sticka till heartsbreak istället men kom fram till att vi nog inte hade pengar till det. Köpte världens godaste falafel, sa nej till ett flertal svarttaxi och tog bussen hem. Hann växla ett par ord med dreadkillen vars kompis var för full och hans mamma skulle hämta. Vi gick av vid kyrkan och minnet av promenaden hem är lite vagt. Väl hemma var vi speedade som djur. Jag dumpade mej på golvet och var nära på att däcka. Jeanette knakade ut min cprygg och sen ville vi göra paj. Då var väl klockan tre. Jag fick bara i mej några skedar, sen krängde jeanette resten.

Idag är vi sjukt sega, jag ligger på soffan med laptopen och Jeanette sitter vid den andra datorn och kolar annonser och har fet huvudvärk.

18:31
Nu har jag ock mamma varit i Lund och hälsat på min kusin som är inlagd .. Hon har drabbats av en släng anorexia och det var jättejobbigt att se henne sådär pytteliten och mager. :( Men vi hade trevligt och la pussel, hennes man var också där. Hoppas verkligen att hon blir bättre snart. Ska hälsa på så ofta jag kan.
Ikväll ska jag nog vara hemma och sällskapa mamma eftersom hon inte vågar vara ensam hemma och pappi ska nattvandra. Han har vunnit en kamera av nattvandrarna eftersom han är den som har vandrat mest under det gångna året. Jag är sugen på att få den eftersom han redan har en. Det har iofs jag också, men han har en fungerande som till och med är skitbra. Min är varken det ena eller det andra längre. Jag menar, hur många kameror ska va ha i det här huset? Det här blir den femte digitalkameran tror jag.

Lyssnar på Velvet Revolver och är småsugen på att spela guitar hero .. men vi ska nog snart äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0