Army of saviors

16:38
Inatt mådde jag skit, ringde Franz och grät ögonen ur mej en stund. Han försökte trösta och var allmänt bäst och så kommer han ner till mej nån dag i veckan.
Idag red jag Torino. Joanna satt på honom först och sen jobbade jag igenom honom. Vi blev rätt svitta både jag och häst. När vi kom tillbaka till BuRF sen longerade Annika mej och Baghira. Hon var ganska så avslappnad och vi prova på att trava ett par gånger. Det gick ett halvt varv sen flög hon i luften vid A. Varje gång. Fast det var rätt chill ändå.

Min bror är sjuk och sådär gnällig som bara killar kan bli när de är sjuka.


19:38
Haha, rubriken blev mer aktuell än jag kunde vänta mej. Ingrid ringde när jag som bäst satt och spelade Sunshine of Your Love på hard (guitar hero 3, satte fyra stjärnor, btw) så jag kunde inte riktigt svara men ringde upp direkt. Hon bad mej jobba imorrn och på onsdag. Jag som varit helt nervös över att jag bara jobbat en helgdag den här månaden och att pengarna inte skulle räcka. Hallelujah nu kom Ingrid med räddningen såhär ett par dagar innan månadsslutet! Det är ju synd att hon inte kan jobba själv bara .. <3

20:18
Men fett fett fett HÄPPI!! Låtarna på hard trillar dit med fyra stjärnor nu. Det börjar flyta på här! *stolt* Guitar Hero i mitt hjärta.

22:46
Jo,men nu mår jag sådär dåligt igen .. Jag borde ha börjat ta medicinen när jag skulle. Får göra det imorrn. Det här går inte. Orkar inte hålla på att kämpa bort trycket. Mitt vatten smakade theralen. Det var ingen theralen i. Fortfarande eftersmak i munnen, jag fattar inte. Vill inte heller. Tycker inte om. Dessutom censurerade jag bilderna från idag eftersom jag inte pallade gnället. Jag orkade helt enkelt inte just idag. Det är inte stabilt. Folk bryter lätt ner mej sånna här kvällar. Många har redan börjat. Fuckfuckuckfuck. Nej åt fucking helvete med allt, nu ska jag lägga mej, sova eller inte. Här kan jag inte sitta, jag kan inte hantera att folk pratar med mej, jag blir bara arg om de säger minsta lilla fel. ÅååÅåÅåÅåÅÅÅÅÅÅHHH FUCKING ÅNGEST !"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23:04
Fick ett utbrott i bilddagboken. Nej, jag mår inte så bra.
"Jag får riktigt feta spel på allting. Jag har äcklig ångest som vill tränga ut ur alla porer och spränga sönder mej inifrån. Och vet ni vad? När jag blir stor ska jag ha en egen båt. och jag ska ALLTID köra den utan flytväst.Dessutom ska jag köra motorcykel. Utan hjälm. FORT! Jag ska också ha en egen häst. I ett eget stall förståss. Och jag ska ALLTID rida utan hjälm.Och den här hästen kommer säkert att vara helt sepe i huvet. Så kan jag ju hoppas att jag till slut kan fucking . Precis som allting annat borde. För jag PALLAR inte mer. Pallar inte fucking sepeångest och sepekänslor och sepetårar och sepekrav och sepeskola och att man ska vara så ÄCKLIGT SEPEPRETENTIÖS HELA JÄVLA SEPETIDEN !!!! Jag är INTE ett sepepretantiöst barn !! Jag SKITER i vad som händer med mej, jag SKITER i min fucking så-kallade "framtid" så bara åt HELVETE för jag ORKAR INTE gå i fucking skolan. AAARGH!!!!!!!!!!!! Nu ska jag sova. Mög."




Men du -
säg var är du nu?
När jag behöver en hjälpande hand.
Du fanns där förut -
men var är du nu?
När jag som bäst behöver ditt stöd.
Säg - var är du nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0