När man är bästisar..

11:12
Hundis verkar inte må så bra, hon darrar emellanåt och nu ligger hon och ser ledsen ut. Ska gå ut en liten kort runda med henne innan jag sticker till postkontoret för att skicka tillbaka Litos skor. PS2et ska packas ner och vägas också.
Datorn är hitflyttad nu, så jag kan spela WoW igen.

15:47
Postkontoret blev ett helvete. För skulle jag behöva nån returlapp för att skicka tillbaka peketet utan frakt, så jag satte mig på röven utanför Malmborgs på Mobilia och såg allmänt dum ut. När jag till slut skulle in igen (och betala frakten) så var det 8 pers före mig i kön, så det tog en himla tid.
Åkte till Triangeln och träffade Lito, som hade köpt en present till mig, gullungen. Vi käkade afgansk buffe (första och sista gången?) och han tyckte att jag skulle öppna paketet, som inehöll ett nytt tangentbord!! Häppi häppi! Så nu har jag en space-knapp som funkar utan att man måste slå sönder tummen på den. (Plus att det här tangentbordet inte är nerspillt med oboy-grogg, MOA! än iaf....)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej gumman. Visst kan vi hitta på nåt en dag. Dock tror jag att Stella är på g för löp nu, så det får vänta ett tag dock. Hon sköter sig inte alls just nu :S

Har inte varit på Nilssons. Men hört att det ska vara bra. Martin tyckte vi skulle dit en dag, men jag är fortf tveksam. Det är väl det svenska namnet som skrämmer mig :P

2008-12-08 @ 16:49:11
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Moa

HAHHAHAHHA jag får försöka att inte spilla på detta x'D

2008-12-11 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0