Lillejul.

11:44
Det har varit de mest händelserika veckorna på länge, med extrajobb på Slagthusets julbuffe förra frec avvvvvvvvvv (och där gick katten på tangentbordet) fredagen, tillsammans med Lito. Det var skitkul, jag vet att jag var lite bitchig i början när nervositeten kickade in och tunnelseendet gjorde det mesta lite svårtolkat. Men sen gick allt bra.
I lördags gick jag ut med Malmiz och Moia. Og, Elias och Halim kom och gick, Pontus kom och gick iväg och spydde på sin hand, berättade en hysterisk Moia när hon kom tillbaka efter att ha lämnat honom i en gränd. Lito kom, Malmiz stack, vi gick till KB, Moia stack och resten av kvällen tillbringades där, tillsammans med folk från Skeppsbron. Alkoholintaget för min del var på tok för högt, jag och Lito dansade till Det Snurrar I Min Skalle, jag tappade min cider i golvet,  var förmodligen allmänt pinsam i vanlig ordning, så tog vi svarttaxi hem och jag spydde som en katt, eller snarare ett magsjukt barn. Mådde konstigt nog inte alls särskilt dåligt morgonen därpå.

Idag ska vi hem till min moster där det ska firas lillejul, mest så att kusinbarnen ska få sina julklappar. Mamma krävde att Loppan skulle få följa med, för annars tänkte vi inte komma. Lito säger att han vägrar följa med om jag knyter en bjällra om halsen på Loppan. Värst vad alla ska ha krav..

Imorgon ska jag jobba i stallet med Jennifer. Håller på att skriva ner gammelhästarnas foderstater till Malmiz, eftersom hon fixar det mesta till båda, gullegrisen. Så ska jag bara hinna rida Kitty :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0