You see through my disguise.

08:16
Idag har jag om möjligt ännu mer ångest än igår. Jag hatar sånt där "vi måste prata", det vänder sej totalt i magen på mej och nu sitter jag och skakar.

15:31
Så har man varit på stallet hela dagen. Red Baghira och var imponerad över hur relativt lugn hon var, för att vara första skritturen på länge. Hon flög i luften en gång, ett rjält bocksprång och jag trodde jag skulle fastna i taket eller nåt, men kvar satt jag och sen gick det bra. Skrittade Titan barbacka också och den lille plutten gick jättefint men han har den fulaste manen i hela stallet. Bara stripor, och vissa tussar är korta och spretar, men imorrn får vi göra något åt det.
Ångesten dämpades efter ett telefonsamtal, så nu känner jag mej nästan okej, men känner inte för att sitta här, så jag går nog och glor på tv istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0