Vem hade kunnat ta din plats? Han finns ju bara inte.

20:05
Dom pratar om något underbart
jag är där och kan berätta
Stort - större än jag någonsin trott
det snurrar i min skalle


Alice in Videoland var döbra igår, vi hade sjukt roligt under kvällen tills jag fick nåt spel och stack. Hamnade i bråk med två vakter och blev ivägdragen av Stoffe för att inte få skit. Peder körde oss hem - mej, Moa och Stoffe. Träffade massa härligt folk. Bland annat Pete. Han såg att jag inte hade min industrial kvar.
"I told you it wouldn't work out! I told you! But you didn't listen. YOU NEVER LISTEN!!"
Underbar snubbe ^^

Jobb idag har varit seeegt.

Var hos Malin nyss, hon flyttar till USA imorrn, ska bo där i ett år... det känns sjukt.. ledsamt. Lito retar mej för att jag nästan sitter här och bölar. Tack för ditt fantastiska stöd, älskling ... -_-'
Ska ta en powernap och åka hem till honom om en timme.

Har laddat ner alla avsnitt av The Pirates of Dark Water, jag och Lito ska ha maraton och dricka lakritssprit nån dag i veckan, förmodligen på onsdag. Håller på att ladda ner alla avsnitt av Pokémon också, men det lär ta en evighet eftersom det ligget på 84 gig, vilket är större än hela min ordinarie hårddisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0