Ploff! säger hamstern … och etthundra andra roliga spel i mikrovågsugnen.

10:59
Idag mår jag sjukt mycket bättre. Jag och Lito har varit sådär otäckt gulliga som andra par är, men vi inte brukar. Jag gillar det. Vi har bakat scones. Ska kanske till Malmöfestivalen idag och se Sirqus Alfon. Jobba i helgen och se Alice in Videoland imorrn.
Nu tänkte jag sticka till arbetsförmedlingen.

01:22
Peder kom över för att jag skulle få lite bilder från studenten, och den kvällen jag träffade Lito första gången, och sen åkte vi in till Malmö. Grundtanken var att jag skulle se Sirqus Alfon med Lito, och så blev det också. Innan dess hittade vi Malmiz och Moia på en bänk; ännu ett bevis på min och Malmiz telepatatiska kontakt. Satt i öltältet till Lito kom, då vi två gick till Manegen för spelning. Det kan ha varit det sjukaste, ballaste och coolaste jag nånsin sett. Damn!!
Kom nyss hem. Sitter inne med en delångest, men eftersom jag mår rätt bra i allmänhet så får man nog leva med att den attackerar på kvällar och helger.  Jag har ju trots allt kronisk depression. -_-'
Jobb imorrn och nu ska jag sova. Ska ringa och väcka älsk imorrn bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0