So sick of myself.

17:59
Nu har jag fördrivit en halvtimme i telefon med Malmiz. Ska ut med Perlan en sväng. Så kanske jag slipper va så himla labil.

18:51
Käkat lite och mår förmodligen lite bättre. Känner mej bara så sjukt whinig, med ångest, ryggsmärtor och magkatarr. Det är inte meningen.

Smk igår var sjukt bra, den lilla tiden vi var där. Blev väl en 20 min försenade eftersom vi var allmänt dåliga och inte kom iväg i tid. Fick bli taxi från södervärn till stortorget. Gick(!) hem till Lito sen och drack vatten och däckade i princip direkt. Så fucking mycket kärlek. Känner mej helt varm hela tiden, det tränger till och med igenom fucked-up-heten. Ska upp i soffan, vira in mej i Guns n' Roses-filten och läsa Barry Trotter and the Dead Horse. Kanske ta en kopp kaffe.. Jag är så full av självömkan så jag vill spy på mej själv.

21:53
Sovit ever since. Som en sten i soffan. Mår sjukt mycket bättre nu, och tar första bästa buss hem till min älskling.

21:58
Alltså om 40minuter. Måste börja käka Rani-Q, magen går igång och fuckar sej igen nu. Damn it!

Kommentarer
Postat av: Tess

Trevlig blogg, kommer kika in här fler gånger! :)



http://theresevictoriajohansson.blogg.se

2008-08-23 @ 18:03:08
URL: http://theresevictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0