Nära räcker inte till.

15:07
Vi var dåliga med vårt maraton, stängde av vid ett-tiden, fortsatte lite imorse med en frukostbricka på sängen. När han stuckit kollade jag upp lite jobb, och åkte in till en vietnamesisk restaurang på möllan. Pratade med en liten snubbe som såg skeptisk ut när jag sa att jag inte hade någon erfarenhet av servering, men han tyckte i alla fall att jag skulle provjobba imorrn för att se vad jag kunde lära mej. Ska dit vid fem. Jag är så nervös så jag mår illa.

17:18
Jag kan ju ffs INGENTING om servering. Plus att ju mer jag tänker på det, desto mer rädd blir jag för den lilla spinkiga mannen och att lönen ska va på typ 15kr/h inkl. OB ... HAHA omg .....

23:21
Red Nike idag, han är ju trevlig.
Loppan har spytt hela dagen, nu har jag kokat ris till henne och hon har ätit lite mat.. Får hoppas hon behåller den. Det är för många av mina älsklingar som inte mår bra nu. <3

23:31
Jag är så trött så jag skulle kunna somna framför datorn, men jag ska ringa Lito om en stund, och det är liksom viktigare än sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0