Ödet är ditt verk.

20:10
Idag har vi lyckats röja undan en hel del hemma hos Lito.

Resa bokad. Jag och Malmiz åker till Turkiet nästa vecka. Side, Mirside Tropic hotell, dubbelrum all inclusive. Omg, vi åker nästa onsdag, det här kommer bli så sjukt awesome! <3

Imorrn är det informationsmöte på Max, de ska öppna en restaurang på stortorget. Ska till Asien Restaurang på tisdag igen, provjobbet gick väl okej i torsdags, även om jag suger stenhårt.

20:25
Jag kan inte sluta leka med tanken om framtiden. Det är något av det roligaste jag vet, att hitta på egna versioner av hur det kommer att bli. Just nu försvinner jag bort i tankarna ibland, men det är så mysigt. ^^

Lek med tanken, det är det som tankar är till för.

00:00
Får man spel på folk eller? Orka nolifers som inte kan gilla läget. Gå och dö, sen pallade jag inte lägga ner mer energi på det. Nu ska jag hem till pojkvännen om en stund. <3

Kommentarer
Postat av: lito

du e bäst älsk

2008-08-25 @ 09:58:12
Postat av: Mia

Du e ! Älskar dej.

2008-08-25 @ 14:09:16
URL: http://parentesunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0