Now just hold on, hold on to me.

13:20
Natten var nära att sluta i katastrof på grund av den tillfälliga sinnesförvirringen som hemsökt min hjärna de senaste dagarna. Det här var det enda rätta och för varje minut kände jag hur något växte, en ny styrka och vilja. Du är livet i min slitna kropp.

And I don't know
And I can't guess if it's gonna be OK
But now, my last wish is that you do this with me
Kiss me here and hold my hand
Let me feel like I'm the only one
I know you can
Won't you do it for me now

17:22
..för jag är fanimej ingen quiter!

20:50
Gyrkan e här och vi har vatt i hundrastgården med psychodog och Jimmy.

21:52
Det är ingen tvekan om saken. Man kan vara nykär i en person mer än en gång. <3

Kommentarer
Postat av: LITO

ja det kan man fan tack vare dig e man lycklig igen ^^

2008-08-07 @ 19:48:37
Postat av: Mia

Du är finast <3

2008-08-08 @ 08:58:11
URL: http://parentesunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0