My mind is racing demons and all of my feelings are numb.

16:06
Har hjälp Kristina med flytten idag. Vitrinskåpen var lite otympliga att få ner. När vi väl kom till Lund och hade fått upp allt satte vi oss och fikade tillsammans med hennes kusin. Loppan försökte få igång Bibop, men han tyckte att han var för gammal och trött. Nu är Loppan totalt utslagen.

Ikväll blir det KB med Stenis och Rocky & co. Försökt få tag i perlan, men han svarar inte, den jävla dissaren. Lyssnar på Velvet Revolver - Dirty Little Thing och borde vara pepp, men jag känner mej lite avslagen. Borde sova en timme. Sen duscha.

17:14
Nu är jag sjukt förbannad och känner bara för att sparka sönder min dörr.
Ska svepa det sista avslagna föredetta mousserande vinet, ett par klunkar vodka och plocka ihop lite tvätt.

Can't stop drinking I'm cold kicking and bleeding
The wine is numbing feelings and all of my memories are gone


18:23
Sveper runt i rummet till dunkandet av aggressiva Velvet Revolver, Placebo och Anttila-låtar i obeskrivlig frustration, plockar undan, har handtvättat linnet jag tänkte ha ikväll, alkoholen ligger som varm bomull i maggropen och min plattång fungerar inte. Jag ska duscha, det är varmt, jag väntar på att folk ska ringa och jag är arg. Så många dagars aggression, kanske till och med veckor?

God knows I ain't happy so I wan't it bad tonight.

18:51
Det bara eskalerar och det här kan aldrig sluta bra.

19:56
Värsta störd, (hah!), tjejen är helt skev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0