Konst och namngivning av Samuel, sex år.

21:50
Det här är så roligt, jag skrattar varje gång! Enjoy the art of Moas lillebror Samuel!

Text ur Moas bilddagbok:
"När vi mockade kom vi in på roliga husdjursnamn och när jag berättade vad min lillebror Samuel döpt sina djur till dog Mia. Jag har ALDIRG sett henne skratta så mycket, hon kunde inte andas och ramlade ner på golvet och SKREK av skratt! xD

Samuels vattensalamandrar:
Glittris-För den glittrar
Busan-För den är busig
Rajcerbil-För den är snabb xD
Smalis-För den är smal
och den som Mia dog mest på:
GÖMMIS!-FÖR DEN GÖMMER SIG HELA TIDEN!

Samuels två större ödlor döpte han till "Samuel och Samuel" men då blev det tre Samuel i familjen och det var svårt att hålla reda på. Så han döpte dom till "Pappa och Samuel" men det var också lite svårt. Tillslut blev det "MörkSten och LjusSten" hahhahahhaha!
Jag tog fel på det Mia det är hans orm som heter antingen "Glad-Bengt" om den är glad och "Arg-Bengt" om den är arg xD"

..och en gång när jag pratade med Moa i telefon så hette ormen Snälle-Bengt!! 

Här är en bild på de fem salamandrarna som Samuel har ritat:


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHHAH OMG! JA! DET ÄGER ALLTSÅ!

2008-08-26 @ 11:33:17
Postat av: Malmiz

vilka fina G:n han skriver... :)

2008-08-26 @ 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0