Hjärter Dam du var så tyst tills du blev kramad och kysst, nu har du fått din kära livskumpan.

14:07
Ja jösses, jag är kär så det förslår.

Det blev lite kaos igår när Malmiz upptäckte att hennes pass inte gäller längre. Hon skulle iväg och fixa det idag, det var en himla tur att vi fick den här resan, annars hade vi nog inte märkt det förrän det var för sent. Vi har verkligen medvind! Den resan har längtat efter att vi skulle hitta den. Det är stirrigt i våra huvuden.

Nu ska jag till körskolan med brushan och göra syntest. Körkort, here we come!

14:26
Nähänä, telefonsamtal från Paato som tappat bort sitt busskort. Vi hinner inte till körskolan. -_-'
Ska möta Tina på centralen halv fem, sen ska vi försöka hitta till hotellet där informationsmötet är. Yeah right...

19:14
Jag och Tina mötte upp Molle utanför hotellet, vi gick vilse där inne och satt och svettades i en liten lokal med för mycket folk och lyssnade på hur Max var uppbyggt. Sen fick vi blanketter där vi skulle fylla i jobbiga frågor, och så kunde vi prata med snubbarna som var där. Vi fick prata med vår snubbe helt sent, och han snoppade av oss skitmycket så vi var helt upprörda när vi gick därifrån. >_<

På vägen till bussen gick jag förbi restaurangen där Lito jobbar och stod utanför en stund för att se om han var där nån stans eftersom jag är en nörd och inte vågade gå in. Han kom fram och fick syn på mej och han var bara så DÖSNYGG i sin jobbtröja så jag nästan dog. Mums! *drool*

20:30
You make my blood boil hot
And my heart beat like a drum
Id like to do to you boy
Things that ain't never been done

From the rain Ill be your shelter
From the cold Ill be your heat
I'll push and push and push
Just to make you pleased


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0