D-day.

09:01
Om en stund sticker jag och Moa upp till stallet. Baghira ska åka till Helsingborg idag, och eftersom Moa ändå bor där så kunde hon ju kanske lika gärna åka med. Jag är oerhört nervös, men har en vag känsla av att allt faktiskt inte kommer gå åt helvete. Sen ska man kanske inte lita för mycket på sin intuition, min har svikit mej ganska många gånger faktiskt. Håll tummarna.

15:07
Allt gick jättebra förutom lastningen. Tog lång tid med lock och pock, men det gick. Maggie tyckte att hon såg fin ut och att hon inte kunde bli bättre i det skadade benet. Markerade dock lite på höger fram, men vi ska se hur det blir med det. Hon skickar ett igångsättningsprogram till min mail.

Idag skickar jag in min ansökan till ett extrajobb på Östra Torns Ryttarsällskap. Jag vill verkligen ha det här jobbet!

16:38
Ska träffa älsk ikväll, och jag längtar verkligen! De här dagarna har känts långa.

18:01
Ut en runda med Jeanette efter att jag har ätit och duschat. Det var för längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0