Augusti i helvetet.

10:11
Nu får augusti vara slut, gärna för min del. Idag är Lot-to-do-dagen. Ställde klockan för att se reprisen av reprisen på Top Model (nu är det ju liksom Top Model 3, och det är den bästa säsongen!) men trean vägrade funka, så jag sov en stund till och ringde Lito. I just called to say I love you, typ. 
Nu är det

14:15
"Nu är det" vad? Kom hem från arbetsförmedlingen och stallet till ett ofärdigt blogginlägg. Jag minns inte.
Älsk ringde precis, han var hemma på lunch.
På arbetsförmedlingen fick jag veta att jag inte kommer få någon sketen ersättning eftersom jag är arbetslös. Om jag har varit arbetslös i tre månader kan jag få nåt ungdoms-shit-pallade-inte-lyssna på lite drygt hundra spänn om dagen. Dramatisk som jag är slängde jag ur mej:
"Nähä, är det tänkt att man ska svälta i tre månader på nåt sätt?"
Gubben sa att det inte var deras problem. Då tackade jag för mej och gick. Tur att jag har mina gulingar, hoppas verkligen jag får det här jobbet nu. Jag ska nog klara av att servera minsann! Idag ska jag få en tröja att ha på jobb och jag är sjukt avundsjuk på Lito som får vara vrålsnygg när han jobbar medan jag måste se ut som en wannabe-vietnamesisk hippie.
Och när chefen säger att man ska komma ihåg att ha "svatta bisso" nästa gång? Jag stod som ett levande frågetecken innan han lyckades förklara: Svarta byxor!

Dags för lite käk. Ska nog vaxa lite också och fixa till naglarna.

14:53
Purr, längtar efter den där snyggingen inne i Malmö.. ^^ (inte min chef alltså. han är inte snygg)
I could swear you stole my heart!

Kommentarer
Postat av: lito

vlken snygging?

2008-08-27 @ 14:11:04
Postat av: Mia

Du såklart !! <3

2008-08-29 @ 12:29:35
URL: http://parentesunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0