5 dagar kvar.

12:30
I onsdags när jag och Malmiz red ut på Hibbe och Kitty och pratade om att Malmiz slipper gymnastiken på ridningen eftersom vi är i turkiet den vecka utbyttes följande meningar:
Jag: Jag tycker det är kul med gymnastik!
Malmiz: Ja, men du ser ut som en rödhårig Hitler i ridhjälm.
Sen - eftersom vi inte vet när det räcker - fortsatte hon med nåt i stil med:
"..eller typ en efterbliven Hitler. En efterbliven kvinnlig Hitler! Typ Hitlers syster.. Eller som Hitler barn hade sett ut om han hade fått dem med sin syster"
Jag säger då det, vår turklandsvecka kommer bli skadad. Om 5 dagar åker vi.

Igår tittade älsk in på restaurangen när han slutat. Då blev jag glad. Min lilla chef också, för han började fjäska in sej och ville bjuda Lito på "vietnamisk sushi". Jag blev lite konfunderad eftersom jag är säker på att vi inte har sushi på menyn, och skrattade för mej själv när han kom ut med färska vårrullar. Det var mycket roligt. Sen gick jag gå hem tillsammans med Lito och vi kollade på Hancock.

Ringde på en annons om två katter idag, men mobilen var avstängd så jag pratade in ett röstmeddelande.

23:07
Kommit hem, klippt Loppans klor och ångesten bara överrumplade mej. Vill bara gråta och skrika tills bröstkorgen är tom. Åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0