When she drinks, she's talking a lot - I don't know if that's healty.

16:09
Sov till typ ett idag .. uh .. hård dag igår.

Hade ponnylektionerna igår, hundarna bodde i Annikas bil sålänge och Loppan ylade så det hördes ända in i ridhuset.
Stack hem till Jeanette på kvällen och vi pimplade vin coh testade henne Wii-fit. Jag klarade balanststet bäst, vilket kan bero på att jag stenhårt fuskade och tog stöd i golvet med andra foten. Drog ner till bowlingen, där en massa kända folkisar fanns. Matte, Holm och Alle kom och jag placerade mej i Alles knä och satt där och snackade skit ett tag. Flängde runt en massa, ringde KS och var bara allmänt packad. Det började snackas om att dra vidare, och jag fick höra från flera olika håll att jag var tvungen att följa med, men det var ju helt omöjligt eftersom jag inte hade något leg. Pissråtta. Brink försökte lura med mej ändå och Matte tyckte att jag skulle gå hem och hämta passet. Alle föreslog att jag skulle följa med honom hem istället. Jag dissade alla förslag.
Nån stans där tappade jag bort min mobil. Fick panik och ringde till det den från nån annans, Jeanette provade också ringa till den och gick bort till barn och frågade om de kunde sänka volymen så vi kunde höra var den var. Sagt och gjort ... och jag hittade den i en sko!!
Gick hem till Alex eftersom jag snackat med honom tidigare. Satt på hans golv en stund och drack breezer medan han spelade wow. Till slut tyckte jag nog att det var dags att gå hem eftersom jag var sjukligt trött.
Träffade Filip och några av hans polare på vägen hem. Han såg mej först.
"Men det är ju Katten!!! Heeej det var inte igår!"
Hade glömt att han alltid kallade mej det förr. Hans ena kompis (som definitivt inte var ful) kände igen mej en massa men jag kunde inte placera honom för fem öre. Han visste tydligen till och med i vilket hus jag bodde. Då påpekade jag att han verkade lite stalkeraktig. Han var tydligen lika gammal som mej (även om han såg ut som lammkött) och tyckte att jag skulle följa med honom hem, men jag skyllde på att jag var tvungen att gå ut med hunden.

18:01
Promenad senare, siktar jag på efter att ha blivit dissad hela helgen. Höhö.
Det verkar som att det blir Peace&Lovefestivalen med KS, Bräk och Peg i alla fall. Damn vad bäst det kommer bli. Bäst bäst bäst!!

20:35
Ojooooj, nu blir det andra bullar!!
Ska till köpenhamn i helgen och festa med några av girlsen från killtråden. Det kommer bli sjuukt baaall! Nu ska jag till hudrastgården med ploppihund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0