Vill inte komma nånstans, vill bara ta mej lite längre än hit.

15:05
Jobbade för Annika idag, hade(har) så sjukt ont i axlarna så det gick helt söligt. Jag vet inte om jag NÅGONSIN har mockat så långsamt .. -_- Höll på att frysa ihjäl dessutom och nu är jag trött och gråtmild och sjukt whinig.

Ta mej till kärlek.
Ta mej till dans.
Ge mej nåt som tar mej någonstans.

Jag tvivlar ihjäl mej.

23:29
Lito var här ikväll och medan vi spelade GH så tuggade Loppan sönder sladden till en ena gitarren. Som tur är fixar min MacGyver-pappa biffen, så nu funkar den igen.
Imorrn jobbar jag för Annika och har ponnylektionerna.

All of the things that I want to say
just aren't coming out right.

There's something about you I can't quite figure out.
And I don't know why I can't keep my eyes off of you. <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Och jo, jag ska ändra i headern. Bara det att det är en hel bild, så jag måste ändra hela bilden.

2008-04-04 @ 16:37:13
URL: http://triquetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0