Ska överge cirkusen för neutral mark för en hel delsekund.

12:23
Inatt drömde jag om skolan. Jag börjar få lite ångest och skuldkänslor för att jag inte har varit där på flera veckor, men i drömmen jag heligt förbannad, för jag hade inte fått MVG i häst- och stallskötsel eftersom de hade gjort om kursen till häst- och hundkunskap eller nåt sånt eftersom jag inte klarat ett rasprov där man skulle kunna stava till en massa franska hundraser så kunde jag bara få VG. Dessutom var det nåt luddigt skit om att jag var på nån middag och satt brevid Robban (mitt ex) och jag var arg på honom också..

Jag saknar Örebro och mina gnällisar. Sailor Moon med familj, Amandakusinen ...
Kapade örebrotråden på buke och tyckte nån skulle dra med mej på fest när jag kommer dit, och blev genast paxad av Elof01! HÄPPI DUPZ!!

Loppan spydde imorse igen och var lite lös i magen. Jag fattar inte vad det är hon spyr upp, det ser ut som skivad, rå potatis. Dessutom äter hon dåligt. Jäkla hund...

13:10
Malin skulle kanske komma över en stund idag och singstara med mej. Sen kommer en annan Malin ikväll .. ^^ Alla dessa jädra Malinar ..

Jag älskar mina kryptiska rubriker.

21:22
Åkte hem till Lito och hämtade mitt GH3 som har hade lånat. Det var mitt under rusningen och Loppan var med. Hon klarade av alla människor på södervärn utan problem och nosade runt som fan i Litos lägenhet de minuterna vi var där. Hon gillade hans kök, med all tappad mat.. Suck! När vi skulle hem var det bara vi som skulle åka 132 från södervärn och busschauffören bad mej hjälpa honomfå igång bussen, för den krånglade lite. Jag skulle simply vrida på nyckeln, så nu har jag suttit i bussförarsäte och känner mej omåttligt cool.
Väl hemma hade Malin L redan kommit hem till mej sin passehund - en golvmopp vid namn Smulan - och hon och Loppan busade runt en rätt lång stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0