Set me free.

12:05
Lektionerna gick bra igår, flöt på rätt så bra, men jag är inte van vid att ha rutinerade grupper och har lite svårt för att hitta på uppgifter och ge bra feedback. Ska jobba ikväll också men behöver hitta en loppvakt.
Kristina hämtade mej vid åtta imorse för jag tyckte vi behövde en liten tur till stallet. Malin haffade mej med det samma och tyckte jag skulle rida en av hennes hästar, så jag tog Arthur och vi red ut. Galopperade lite och det gick ganska bra, förutom att jag plötsligt tappade hela mitt stigläder mitt i galoppen och fick sitta av och fixa det. Han är rätt stark också så jag fick lite småont i fingrarna, måste verkligen skaffa ett par ridhandskar, men med min nuvarande ekonomi känns det ganska långt borta.

22:17
Oh, jag glömde mina 416 spänn från försäkringbolaget, fick ett brev om det idag och de kommer inom en vecka! Se, det löser sej alltid! Btw så är Loppan HELGALEN! Hon har kutat runt i trädgården som värsta vinthunden och skällt och busat och jagat osynliga saker. Nu är hon som tur är trött.
Lektionerna gick bra och smärtfritt, förutom att Julie laddade ett par sparkar mot mej ett par ggr.
Fick min deklaration idag, och jag skulle visst betala 5 spänn .. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0