Så kan man ju faktiskt bli "drogad på krogen" också.

22:03
Det finns många saker som "bara händer andra" och fenomenet "drogad på krogen" var en av dem fram tills inatt. Jag och Annica åkte som planerat till Slagthuset efter lite sjungangde, GHspelande och vindrickande här hemma. Vi tog en taxi in och var precis lagom lulliga. En snubbe bjöd oss på xider, han gav en flaska till Annica när jag var ute, varpå han gav henne en till och sa att hon kunde ge den till mej, men hon gav mej den hon fick först. Efteratt jag druckit halva flaskan var jag helt väck, som om jag hade druckit en hel sjuttia själv, fast utan illamåendet. Som tur var tog Poem hand om mej en stund tills jag lyckades ringa till Martin som kom och hämtade mej. Jag har riktigt feta minnesluckor, och det hela var sjukt otäckt. Martin körde hem mej till honom och köpte mat på mcdonalds på vägen, fast jag klarade inte avatt äta så mycket, sen däckade jag på hans soffa och fattade knappt var jag var när jag vaknade imorse. Mådde inte illa och hade en tillstymmelse till huvudvärk, vilket verkade sjukt misstänkt med tanke på hur "full" jag trodde jag varit kvällen innan. När jag senare pratade med Annica kom vi fram till att det där med all säkerhet inte var någon fylla.

Är så sjukt tacksam för mina personal jesuses; Poem och Martin, och i ärlighetens namn är jag framför allt lättad över att det var jag som fick xidern och inte Annica, eftersom det var henne som snubben var intresserad av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0