Precious and fragile things need special handling.

19:57
Jobbade 8-4 idag och är sjukt trött, har ont i huvet och känner mej allmänt sliten, men ändå låter jag Annica lura med mej till Slagthuset ikväll. Hon hade mej vid "..och bli cepe fulla". Då var jag på. Ett par glas vatten och en skallebankpilla, sen är jag nog fit for fight!
Red Merlin innan idag, han var VÄLDIGT svår, lille precious .. Smal och vinglig och jag blev alldeles frustrerad, men jag provar honom nog gärna igen. Imorrn ska jag upp till stallet och rida Hibbe vid halv tio, så jag behöver ju inte vara mest bakis i världen kanske. Det var sjukt längesen jag var ute bland folk!

Man måste hitta rätt mood-musik och den här kvällen får börja med Alice in Videoland - Got to go.

23:16
Annica e här nu, vi har spelat singstar och guitar hero och jag äger allt. Vi e fulla som fjortisar och nu snart ska vi dra till Slagthuset! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0