Might see some type of pleasure in my mind.

10:28
Min hund är cepe. Nu står hon och hoppar på dörren till tvättstugan och gnäller och har sej. Vad vill hon där inne? Okej - jag vet ju att "tugga på Mias trosor" är hennes absoluta favoritsysselsättning men det behöver ju inte gå såhär långt. Ja, nu la hon sej i sängen istället men hon kvider fortfarande. Nä men cepe nu ska hon mörda mitt täcke... Jäkla djur, tänk om man kunde fatta vad hon tänker på.

Igår hoppade jag ju Arthur iaf. En liten bana på typ 50 cm och åtta hinder och det gick faktiskt riktigt bra. Jag är inte hundra procent med honom i sprången men ändå, har ju bara hoppat honom en gång innan och han hoppar sådär unghäststort.
Ska ha Verona på tävlingen på söndag och nu är mina tävlingskläder i tvättmaskinen. Jag borde gå och duscha men med tanke på hur terrorhunden uppför sej här är jag inte säker på om jag vågar lämna henne ensam i ett möblerat rum. Helene ringer mej sen när hon har vatt och klippt sej så ska vi till hundrastgården med våra respektive terrordjur.

Idag åker Lito till Italien btw, och ska tävla i matlagning. Han vinner, så e det bara! <3

Har börjat 5-stjärnor-projektet på hard nu, och dte har gått rätt bra men Barracuda kommer jag ju för jösses aldrig klara .. Pissmög!
Nu gick hunden och la sej på sin handduk. Dags att smita in i duschen!!

10:48
Jag lyssnar ihjäl mej på Velvet Revolver och vill helt klart ha en egen Slash hemma! *kåtslag*

11:02
..och nu ska jag faktiskt dyscha.. Man fastnar så lätt på youtube.
Har lite svårt att sluta titta på den mannen faktiskt. *drool*
Velvet Revolver - Slither

11:09
Nu har jag dessutom hittat 2.35 GiB komplett  diskografi med Guns n' Roses.
..så NU ska jag dyscha!

19:34
Gud så ambitiös jag har varit idag! Jag har läst engelska, de vita helskodda ridbyxorna är tvättade och smorde, det vita schabraket är tvättat, chapsen också och skorna är putsade. Loppan har dessutom ätit upp sin mat både idag och igår och hon är helt bra i magen nu, peppar peppar.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

italien, vad härligt!

2008-04-15 @ 10:54:44
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0