H*E*D*Z*

14:42
Stallet imorse, red ut på fullbloden med Malin. Vi red till Arlövsgården, travade runt golfbanan och snackade en massa om kortfilmerna vi ska börja göra. Hurrah hurrah (apocalypse). Galopperade på en grässträcka och hästarna var hur lugna som helst förutom att Merlin tvärstannade så Malin höll på att åka av.
Sen har jag meckat omkring för att köpa ett eget wow-account .. omfg så nördig jag är! Håller på å installera patch nu, det tar ju bara hundra år.
Så är det valborg idag och det kan faktiskt fara åt helvete för jag är så trött så jag inte vet vad jag heter och tänker INTE gå nån stans. Ska ändå hoppa.
Imorrn bitti åker mor&far till Stockholm och jag tänkte försöka vara hästledig. Näääjs.

Trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0