Det finns hopp om en förändring, men det tar den tid det tar.

05:05 <    
Mitt i panikgråtandet igårikväll skickade jag ett sms till Helene, som ringde upp. Tog först ett litet tag innan hon kopplade att det var jag, då hon inte lagt in mitt nummer än, men vi pratade i typ tjugo minuter och sen kunde jag faktiskt somna. Vaknade vid halv ett av att Loppan ville gå ut, men jag trodde inte på henne eftersom hon aldrig brukar gå ut på natten, men så var hon visst dålig i magen så jag fick ju skylla mej själv när det hamnade på golvet... Lito var inne på msn och hade kommenterat hysteribilden i bilddagboken, så det kändes ytterligare lite bättre när jag somnade igen. Har sovit djupt och drömlöst fram tills nu, när Loppan ville gå ut IGEN och den här gången tog jag det faktiskt på allvar, även om jag bara trodde att hon skulle kissa, men så var inte fallet. Om hon fortsätter vara lös i magen och kräkas får jag kanske kolla upp det, men hon stoppar ju i sej en sån himla massa skräp. Kattskit, sniglar, gamla papper utspottade halstabletter på stan, stenar, jord - name it!
När jag satte mej här tittade hon undrande på mej från sängen men när hon insåg att jag inte tänkte komma och lägga mej kurade hon ihop sej nedanför kuddarna, precis i mitten, så jag måste flytta henne när jag ska sova igen och det har jag ju såklart inte hjärta att göra nu när hon sover. ^^


Älskade terrorvalpiz

05:31
Oh, nu råkade jag prassla med en påse så hon vaknade, lika bra att passa på att lägga sej .. x)

06:06  <    
Fortfarande inte fått tummarna loss ändå ... Haha! Ska göra ett nytt försök.

13:23
Vi vaknade runt halv tolv och nu har jag städat här inne. Loppan jagade moppen när jag torkade golvet och halkade omkring, nu slickar hon överallt, hon gillade visst såpan. Jag har fyra fakturor som ska betalas nu; Loppans försäkring och registrering, singstarskivorna som kom idag plus debitionen för att jag missade terapeutbesöket i torsdags. Får se vad det går på, blir nog inte supertrevligt.

13:42
Hiiilveteee!!! Det var värre än jag trodde... jag har 79 spänn att leva på till lönen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0