Allting var förlåtet i en sällsynt lycklig dröm.

10:55
Innan någonting annat blir sagt: Vem har klarat Psychobilly Freakout Hard? JAG! HAH!!

Igår gick jag och Helene till hundrastgården. Där var en snubbe med en underbar gammal pitbull. Hon blev glad när vi komoch skällde en massa så Loppan blev rädd för henne. Mes. När det hade blivit lite mörkare såg jag en svartklädd figur med en liten vit hund komma gående långt borta. Jag gick bort för att kolla ifall det var Junior och Bailey, och det var det minsann. Runt halv tio följde jag med honom hem en stund och vi kollade på djurpolisen och Loppan fick en tuggsko som Bailey inte ville ha.

Ska jobba för Annika ikväll igen, och nu borde jag verkligen jobba lite med mitt projektarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0